Komunikacja wizerunkowa
Public relations. Reklama.Branding.

Astrum
Komunikacja wizerunkowa
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
29,00 PLN
Nasza cena
26,54 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 21,48 zł

Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Autorka Monika Bornowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej publikacji podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Książka KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama. Branding przybliża czytelnikom trudną sztukę kreowania nie tylko własnego wizerunku,ale także osób, przedsiębiorstw i produktów Druga część książki nosi tytuł Public Relations i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbają o swoją wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część Reklama skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część Branding obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej. Adresatem książki są osoby którym potrzebna jest wiedza związana z kreacją własnego wizerunku,wizerunku własnej firmy. Książka kierowana jest do studentów, kadry akademickiej, szkoleniowców, pracowników korporacji, przedsiębiorców,słowem ludzi biznesu.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Komunikacja wizerunkowa
    Podtytuł: Public relations. Reklama.Branding.
    Autor: Bronowicz Monika
    Wydawnictwo: Astrum
    Seria: KREATYWNOŚĆ
    ISBN: 9788372778130
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 132
    Format: 15.0x21.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.18 kg

    Recenzje