Świadomy telemarketing
Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Helion
Świadomy telemarketing
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
15,68 PLN
Oszczędzasz 61%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań: Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt Pytania można mnożyć... Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania. UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Świadomy telemarketing
    Podtytuł: Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
    Autor: Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788324692507
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 216
    Format: 14.0x21.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.265 kg

    Recenzje