Emocje w życiu codziennym
Analiza kulturowych, społecznych i organizacyjnych uwarunkowań ujawniania i kierowania emocjami

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Emocje w życiu codziennym
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
34,42 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Całe nasze życie () jest wypełnione pracą nad emocjami, wypracowywaniem strategii i taktyk borykania się z nimi. Emocje ubarwiają świat, ale także strukturalizują go, a masowe emocje znoszą racjonalne myślenie i argumentację nie tylko na poziomie indywidualnym. Dla badania problematyki emocji powstała subdyscyplina zwana socjologią emocji. Monografia jest efektem debaty prowadzonej podczas konferencji Emocje w życiu codziennym. Analiza kulturowych, społecznych i organizacyjnych uwarunkowań ujawniania i kierowania emocjami () Tematy () oscylowały wokół zagadnień dotyczących teoretycznych i metodologicznych aspektów afektywnego paradygmatu nauk społecznych, kierowania emocjami w organizacjach formalnych, pracy emocjonalnej, współczucia i empatii w życiu prywatnym, społecznym, zawodowym, a także emocji w procesie komunikacji, w tym ekspresji emocji w życiu społecznym i ich społecznej kontroli, emocji w sztuce, polityce i religii () jak też w codziennym życiu. Mamy nadzieję, że niniejsza monografia przybliży problematykę emocji w życiu społecznym. () Wierzymy, że stanie się zarówno głosem w dyskusji, jak i początkiem kolejnych, nowych badań. ze Wstępu W tej pracy można znaleźć zarówno rozważania teoretyczne, jak i analizy materiału empirycznego. I to zróżnicowanie odbija kompleksowość i złożoność przedmiotu zainteresowania autorów roli emocji w życiu społecznym. Dzięki różnorodności zaprezentowanych w tomie prac uzyskujemy wrażenie skupionego oglądania jednego przedmiotu z różnych stron. z recenzji profesora Marka Gorzko

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Emocje w życiu codziennym
    Podtytuł: Analiza kulturowych, społecznych i organizacyjnych uwarunkowań ujawniania i kierowania emocjami
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    ISBN: 9788379694181
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 192
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.34 kg

    Recenzje