Marketing w małej firmie

Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Marketing w małej firmie
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
26,30 PLN
Nasza cena
18,81 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA " Starałem się, by ta książka była ukierunkowana praktycznie, tak by mogła stanowić pomoc przy samodzielnym podejmowaniu działań marketingowych, a jednocześnie dołożyłem odrobinę "specjalistycznych" treści tam, gdzie było to konieczne. Przynajmniej będziesz mógł zrobić odpowiednie wrażenie na tych, których będziesz pouczał. Cała zawarta tu wiedza to w dużej mierze suma mych dwudziestopięcioletnich doświadczeń z pracy w małych firmach, a także na swoim rachunku. Czyli - jak mawiają dobrzy kucharze - (prawie) wszystko, o czym tutaj wspominam, zostało spróbowane i przetestowane. "

Szczegóły

  • Rok wydania: 1997
  • Format: 20.0x13.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing w małej firmie
    Autor: Patten Dave
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
    Seria: BIBLIOTEKA MENEDŻERA
    Kod paskowy: 9788385441595
    ISBN: 838544159X
    Tytuł oryginału: Marketing for the Small Busines
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Magdalena Loska
    Języki: polski
    Rok wydania: 1997
    Ilość stron: 286
    Format: 20.0x13.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.3 kg

    Recenzje