Kampanie społeczne jako forma socjotechniki

Nieoczywiste
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
52,22 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
    Wydawnictwo: Nieoczywiste
    Seria: MARKETING
    ISBN: 9788326482717
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 171
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.303 kg
    Redakcja: Pawełczyk Piotr

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: