Nowe media
Wprowadzenie

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Nowe media
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
57,75 PLN
Nasza cena
46,16 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo ?nowych mediów?, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami.

Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.


Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu

Szczegóły

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 17.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Nowe media
    Podtytuł: Wprowadzenie
    Autor: Lister Martin, Dovey Jon, Giddings Seth, Grant Iain, Kelly Kieran
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Seria: MEDIA
    Kod paskowy: 9788323327738
    ISBN: 978-83-233-2773-8
    Tytuł oryginału: New Media: A Critical Introduction
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Lorek Marta, Sadza Agata, Sawicka Katarzyna
    Języki: polski
    Rok wydania: 2009
    Ilość stron: 658
    Format: 17.0x23.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 1.08 kg

    Recenzje