Nowe media
Wprowadzenie
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
46,16 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo ?nowych mediów?, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami.
Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.
Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu
Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.
Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu
Szczegóły
Podtytuł: Wprowadzenie
Autor: Lister Martin, Dovey Jon, Giddings Seth, Grant Iain, Kelly Kieran
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: MEDIA
Kod paskowy: 9788323327738
ISBN: 978-83-233-2773-8
Tytuł oryginału: New Media: A Critical Introduction
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Lorek Marta, Sadza Agata, Sawicka Katarzyna
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 658
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.08 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Basia i przedszkole
Egmont
Szachy. Nauka gry dla dzieci
Papilon
Szlachetna propaganda dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej
AGENCJA WASILEWSKI
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
Nieoczywiste