Sukces bez wyrzeczeń
Rebis
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
24,53 PLN
Oszczędzasz 32%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Świetna! Przeczytaj i bądź gotów na lepsze życie Stephen M.R. Covey.
Schrzaniłem to podsumował swoje życie Sam Walton, założyciel sieci Wal-Mart i w latach 80. najbogatszy człowiek w Stanach Zjednoczonych, kiedy uświadomił sobie, że właściwie nie zna swoich dzieci i nie widuje żony.
Niezależnie od tego, jaką pracę wykonujesz, prawdopodobnie też nie potrafisz jej oddzielić od życia prywatnego. Możesz jednak raz na zawsze skończyć z ukradkowym sprawdzaniem e-maili podczas randek lub powrotami do domu, kiedy dzieci już dawno śpią. Autorzy należą do elitarnego grona biznesmenów, którzy prowadząc warte miliony dolarów firmy, jednocześnie znajdują czas na życie osobiste i pasje. W tej inspirującej książce dzielą się niezawodnymi strategiami, dzięki którym zdołasz zrównoważyć te sfery życia i odnieść sukces w każdej z nich bez wyrzeczeń. Skorzystaj z rad doświadczonych przedsiębiorców i naucz się m.in.: zdobywać fundusze i pozyskiwać wspólników, znajdować nowe sposoby robienia dotychczasowych rzeczy (np. prowadzenia nietypowych zebrań), radzić sobie z trudnościami i dostrzegać, że zagrożenia mogą być okazjami.
Nieszablonowe podejście do naszej przyszłości w szybko zmieniającym się świecie. Nie czekaj, bo już masz je do dyspozycji. - Seth Godin, autor bestselleru New York Timesa pt. Fioletowa krowa
Szczegóły
Autor: Martin Bjergegaard, Jordan Milne
Wydawnictwo: Rebis
Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
ISBN: 9788378186946
Tytuł oryginału: Winning Without Losing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Jóźwiak Bożena
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 328
Format: 15.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Woda utleniona na straży zdrowia
Hartigrama
Akademia wzorowej wymowy Z
Skrzat
Akademia wzorowej wymowy C
Skrzat
Employer branding Marka pracodawcy w praktyce
Słowa i Myśli
Content marketing po polsku
Jak przyciągnąć klientów
Jak przyciągnąć klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Strategia marketingowa
Instrukcja budowy silnej marki
Instrukcja budowy silnej marki
Słowa i Myśli