Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
71,99 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 70,93 zł
Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Dzięki tej książce czytelnicy poznają metody budowania strategii przedsiębiorstwa oraz zasady ich wyboru. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
Szczegóły
Autor: Zdzisław Pierścionek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301165147
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 504
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.79 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psy sprzedaży
Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży
Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży
Instytut Praktycznej Edukacji
Zarządzanie przedsiębiorstwem
Podręcznik akademicki
Podręcznik akademicki
Wydawnictwo Naukowe PWN