Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
PWE
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
61,72 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 50,70 zł
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
Szczegóły
Autor: Maria Romanowska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822762
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg