Twoja firma w Google
czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords

Poltext
Twoja firma w Google
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
29,96 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora. Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach. Z książki dowiesz się między innymi o tym: - jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords, - jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii, - na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii, Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Twoja firma w Google
    Podtytuł: czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
    Autor: Damian Sałkowski
    Wydawnictwo: Poltext
    ISBN: 9788375615821
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 160
    Format: 14.0x22.0cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje