Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylk
Onepress
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
60,00 PLN
Oszczędzasz 14%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Teraz marketing jest prosty! Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie. Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy. Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach. O autorze Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia światową wiedzę o strategii i marketingu, nieustannie ją weryfikuje w praktyce rynkowej. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książek: Strategiczny brand marketing (Onepress, 2015, 2018) i Złota Strategia Marki (Onepress, 2018). Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl.
Szczegóły
Autor: Jarek Szczepański
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328342675
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 344
Format: 14.8x23.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.524 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Franklin ma zły dzień
Debit
E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy
Wydawnictwo Naukowe PWN
Techniki promocji sprzedaży
Słowa i Myśli