Nauka czytania dzieci w wieku przedszkolnym
WSiP

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
29,39 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Publikacja pomocnicza dla nauczycieli, pedagogów oraz studentów przygotowujących się do pracy z dziećmi.
Omówienie pedagogicznych i psychologicznych aspektów czytania poprzedza przegląd stosowanych w praktyce metod nauczania dzieci, uwzględniający podstawy teoretyczne oraz implikacje praktyczne każdego sposobu, ukierunkowujący postępowanie nauczycieli, a także rodziców.
Książka jest wzbogacona wnioskami z praktyki pedagogicznej oraz z badań, ułatwiającymi wyeliminowanie działań przypadkowych w edukacji przedszkolnej. Autorka akcentuje potrzebę nowego, coraz powszechniejszego dziś podejścia do uczenia dzieci czytania. Chodzi o traktowanie tej umiejętności jako związanej z przypisanym każdemu dziecku kodem, co wyznacza rolę nauczyciela: stworzenie warunków do rozwijania umiejętności kodowania i dekodowania znaczeń z uwzględnieniem indywidualnej drogi każdego dziecka, a więc pozwolenie na wybranie sposobu uczenia się. Odrębny rozdział poświęcono omówieniu rozwoju mowy - artykulacji.
Omówienie pedagogicznych i psychologicznych aspektów czytania poprzedza przegląd stosowanych w praktyce metod nauczania dzieci, uwzględniający podstawy teoretyczne oraz implikacje praktyczne każdego sposobu, ukierunkowujący postępowanie nauczycieli, a także rodziców.
Książka jest wzbogacona wnioskami z praktyki pedagogicznej oraz z badań, ułatwiającymi wyeliminowanie działań przypadkowych w edukacji przedszkolnej. Autorka akcentuje potrzebę nowego, coraz powszechniejszego dziś podejścia do uczenia dzieci czytania. Chodzi o traktowanie tej umiejętności jako związanej z przypisanym każdemu dziecku kodem, co wyznacza rolę nauczyciela: stworzenie warunków do rozwijania umiejętności kodowania i dekodowania znaczeń z uwzględnieniem indywidualnej drogi każdego dziecka, a więc pozwolenie na wybranie sposobu uczenia się. Odrębny rozdział poświęcono omówieniu rozwoju mowy - artykulacji.
Szczegóły
Autor: Kamińska Krystyna
Wydawnictwo: WSiP
Seria: EDUKACJA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA
Kod paskowy: 9788302092107
ISBN: 830209210X
Kategoria: Podręczniki
Przedszkole
Przedmiot: Wychowanie przedszkolne
Typ: Podręcznik dla nauczyciela
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 168
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wszystko jest iluminacją
W.A.B.
Nie Słownianie. O poczatkach Słowian
Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk Redakcja Wydawnictw
FCE Listening and Speaking Skills 2 Student's Book
Express Publishing