Marketing 3.0

MT Biznes
Marketing 3.0
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
22,32 PLN
Oszczędzasz 37%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.
Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem.
To jest właśnie Marketing 3.0!
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.0x23.5 cm
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Marketing 3.0
    Autor: Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
    Wydawnictwo: MT Biznes
    ISBN: 9788380871151
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 200
    Format: 16.0x23.5 cm
    Oprawa: miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.395 kg

    Recenzje