Socjologiczne dyskursy o konsumpcji

Katedra Wydawnictwo Naukowe
Socjologiczne dyskursy o konsumpcji
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
40,01 PLN
Nasza cena
29,21 PLN
Oszczędzasz 27%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28,77 zł

Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych i krytycznych ujęć problemu, ale do żadnej teorii nie podchodzi ?nabożnie?, nie waha się wytknąć słabości ?wielkim teoretykom?, pokazuje, w którym punkcie ich myśl jest już passé. Obficie korzysta z literatury i swobodnie porusza się po różnych dyskursach, dzięki czemu rozprawa ma charakter erudycyjny. [...] Łukasz Iwasiński zaproponował wysokiej jakości ?multidyskurs? socjologiczny i interdyscyplinarny, wsparty interesującymi intuicjami intelektualnymi. Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o konsumpcji. Jest udaną próbą teoretycznej refleksji nad nowymi zjawiskami w obszarze ciągle zbyt mało obecnym w polskiej socjologii. (prof. Kazimierz Krzysztofek) Łukasz Iwasiński ? pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się socjologią kultury, socjologią oraz filozofią wiedzy, koncepcjami współczesnych społeczeństw (społeczeństwo konsumpcyjne, sieciowe, informacyjne), wybranymi zagadnieniami informatologii. Pasjonat muzyki. Autor artykułów naukowych publikowanych w monografiach zbiorowych i czasopismach (?Przegląd Socjologiczny?, ?Studia Socjologiczne?, ?Kultura Popularna?, ?Kultura Współczesna?, ?Kultura i Społeczeństwo?, ?Przegląd Kulturoznawczy?, ?Zagadnienia Informacji Naukowej?), a także tekstów publicystycznych i krytycznych w prasie społeczno-kulturalnej (?Tygodnik Powszechny?, ?Dziennik?, ?Życie Warszawy?, ?Przekrój?), magazynach popkulturowych (?Machina?, ?Laif?, ?Fluid?, ?Exklusiv?, ?Aktivist?) oraz specjalistycznych periodykach muzycznych (?Glissando?, ?Jazz Forum?).

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 12.0x19.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Socjologiczne dyskursy o konsumpcji
    Autor: Iwasiński Łukasz
    Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
    ISBN: 9788365155153
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 468
    Format: 12.0x19.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.395 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: