Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2 Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
WSiP
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
56,07 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Publikacja pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności dotyczące tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typu klienta, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Autorki omawiają w niej znaczenie strategii marketingowej, czynności związane z realizacją zlecenia oraz proces składania zamówienia na produkty i usługi reklamowe. Wyjaśniają też, jak skutecznie prowadzić negocjacje i sporządzać dokumentację dotyczącą sprzedaży produktów i usług z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych. Każdy temat został wzbogacony licznymi przykładami i ćwiczeniami.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Szczegóły
Autor: Dorota Zadrożna, Alina Kargiel
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302157141
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 240
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: miękka