Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów

Helion
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
45,99 PLN
Oszczędzasz 34%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić. Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów. Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej. Najważniejsze zagadnienia omówione w książce: korzyści z mapowania wrażeń dla strategicznego zarządzania firmą koncepcje leżące u podstaw diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń etapy iteracyjnego mapowania wrażeń i wykorzystywanie diagramów praktyczne przykłady zastosowania diagramów synchronizacji różne rodzaje diagramów i ich wykorzystanie Mapowanie wrażeń z tego korzystają skuteczni szefowie i właściciele firm!

Szczegóły

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 17.0x23.2
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
    Autor: Kalbach Jim
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788328329317
    Języki: polski
    Rok wydania: 2017
    Ilość stron: 376
    Format: 17.0x23.2
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.605 kg

    Recenzje