Kreatywność językowa w reklamie
Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
32,13 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.
Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.
Szczegóły
Podtytuł: Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Autor: Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380882430
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 186
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.244 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wyrażać niewyrażalne
Analiza językowo-stylistyczna tetralogii Jezus z Nazarethu Romana Brandstaettera
Analiza językowo-stylistyczna tetralogii Jezus z Nazarethu Romana Brandstaettera
Żydowski Instytut Historyczny
Wydawca i prawo
INICJAŁ
Nowe Formy i normy, czyli poprawna polszczyzna w praktyce
Wydawnictwo Naukowe PWN
Prawo mediów
Wolters Kluwer
Wylecz się sam. Megadawki witamin
Oficyna Wydawnicza ABA
Mediamorfozy
Aspra