Kreatywność językowa w reklamie
Podręcznik nie tylko dla specjalistów

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kreatywność językowa w reklamie
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
33,90 PLN
Nasza cena
32,13 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie. Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Kreatywność językowa w reklamie
    Podtytuł: Podręcznik nie tylko dla specjalistów
    Autor: Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    ISBN: 9788380882430
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 186
    Format: 15.0x21.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.244 kg

    Recenzje