Go-Giver Lider-Rozdawca
Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze
MT Biznes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
24,49 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
"Ta książka świetnie oddaje istotę życia i przywództwa. Gorąco ją polecam." - John C. Maxwell, autor bestsellerów "New York Timesa"
W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee.
W książce "Go-Giver. Lider-Rozdawca" przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej w trakcie podejmowania strategicznej decyzji. Firma Allen & Augustine od dziesięcioleci produkuje wysokiej jakości krzesła. Pracownicy są dumni ze swojej pracy i lojalni wobec właścicieli i zarządu. Jednak ta szanowana firma znalazła się na rozdrożu - musi zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, zagraniczną konkurencją i problemami finansowymi. W powietrzu wyczuwalna jest atmosfera niepewności, obawy, a może nawet paniki. Wtedy w spółce pojawia się Ben ze zleconym przez większą firmę zadaniem przekonania właścicieli i pracowników do zgody na przejęcie Allen & Augustine. Ma to uchronić producenta krzeseł przed upadkiem. Dla Bena sytuacja jest jasna - albo Allen & Augustine zostanie przejęty i zrestrukturyzowany, albo zbankrutuje i zniknie z rynku. Dlaczego więc nikt nie ulega jego argumentom, począwszy od prezesa firmy, a na szeregowych pracownikach kończąc? Czy przed decydującym głosowaniem Ben znajdzie sposób, by przekonać pracowników, będących jednocześnie akcjonariuszami? Czy Allen & Augustine przetrwa, nie tracąc swojej duszy? Śledząc drogę Bena do zrozumienia, że prawdziwy wpływ mniej zależny jest od przejmowania przywództwa niż od jego dawania, znajdziesz zaskakującą odpowiedź na te pytania.
*** Bob Burg jest popularnym mówcą motywacyjnym, który na całym świecie naucza zasad będących istotą książki "Go-Giver. Lider-Rozdawca". Osiągał znakomite wyniki jako sprzedawca. Jest również autorem "Endless Referrals" i "Adversaries into Allies". Przez American Management Association został zaliczony do 30 najbardziej wpływowych świadomych liderów w biznesie w 2014 roku.
John David Mann jest przedsiębiorcą i autorem zdobywających liczne nagrody książek, w tym "Flash Foresight" i "Czerwonego kręgu" z listy bestsellerów "New York Timesa" oraz bestselleru "The Slight Edge". Jego napisana wspólnie z Betsy Myers książka "Take the Lead" została uznana przez Toma Petersa i "The Washington Post" za najlepszą książkę poświęconą przywództwu w 2011 roku.
W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee.
W książce "Go-Giver. Lider-Rozdawca" przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej w trakcie podejmowania strategicznej decyzji. Firma Allen & Augustine od dziesięcioleci produkuje wysokiej jakości krzesła. Pracownicy są dumni ze swojej pracy i lojalni wobec właścicieli i zarządu. Jednak ta szanowana firma znalazła się na rozdrożu - musi zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, zagraniczną konkurencją i problemami finansowymi. W powietrzu wyczuwalna jest atmosfera niepewności, obawy, a może nawet paniki. Wtedy w spółce pojawia się Ben ze zleconym przez większą firmę zadaniem przekonania właścicieli i pracowników do zgody na przejęcie Allen & Augustine. Ma to uchronić producenta krzeseł przed upadkiem. Dla Bena sytuacja jest jasna - albo Allen & Augustine zostanie przejęty i zrestrukturyzowany, albo zbankrutuje i zniknie z rynku. Dlaczego więc nikt nie ulega jego argumentom, począwszy od prezesa firmy, a na szeregowych pracownikach kończąc? Czy przed decydującym głosowaniem Ben znajdzie sposób, by przekonać pracowników, będących jednocześnie akcjonariuszami? Czy Allen & Augustine przetrwa, nie tracąc swojej duszy? Śledząc drogę Bena do zrozumienia, że prawdziwy wpływ mniej zależny jest od przejmowania przywództwa niż od jego dawania, znajdziesz zaskakującą odpowiedź na te pytania.
*** Bob Burg jest popularnym mówcą motywacyjnym, który na całym świecie naucza zasad będących istotą książki "Go-Giver. Lider-Rozdawca". Osiągał znakomite wyniki jako sprzedawca. Jest również autorem "Endless Referrals" i "Adversaries into Allies". Przez American Management Association został zaliczony do 30 najbardziej wpływowych świadomych liderów w biznesie w 2014 roku.
John David Mann jest przedsiębiorcą i autorem zdobywających liczne nagrody książek, w tym "Flash Foresight" i "Czerwonego kręgu" z listy bestsellerów "New York Timesa" oraz bestselleru "The Slight Edge". Jego napisana wspólnie z Betsy Myers książka "Take the Lead" została uznana przez Toma Petersa i "The Washington Post" za najlepszą książkę poświęconą przywództwu w 2011 roku.
Szczegóły
Podtytuł: Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze
Autor: Bob Burg, John David Mann
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380871564
Tytuł oryginału: The Go-Giver Leader: A Little Story About What Matters Most in Business
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 148
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.245 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bogaty albo biedny po prostu różni mentalnie
Studio Emka
Go-givers
Rozdawcy sprzedają więcej
Rozdawcy sprzedają więcej
MT Biznes
Okowita, przepalanka, nalewki i miody pitne
Zysk i S-ka
Wina owocowe i miody
Volumina.pl
Ramen Zupa szczęścia i miłości
Prószyński i S-ka