Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji
Difin
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
50,62 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,65 zł
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: info@difin.pl
Szczegóły
Autor: Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz
Wydawnictwo: Difin
Seria: Engram
ISBN: 9788380854291
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 230
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.364 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Opowieści o pilocie Pirxie
Literackie
Efektywna komunikacja w zespole
Samo Sedno
Komunikacja marketingowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Prawiek i inne czasy
Literackie
Zmierzch
Tajfuny
Kreatywność językowa w komunikacji internetowej
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego