Kreatywność językowa w komunikacji internetowej
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
39,36 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Szczegóły
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381424639
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 210
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.274 kg
Redakcja: Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Komunikacja językowa w internecie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opowieści o pilocie Pirxie
Literackie
Komunikacja marketingowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Prawiek i inne czasy
Literackie
Daleko jeszcze?
Czym zająć dzieci w czasie podróży
Czym zająć dzieci w czasie podróży
Zielona Sowa
Zmierzch
Tajfuny
Wyrwa
Marginesy