Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
33,79 PLN
Oszczędzasz 32%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu ?Nauka praktyce ? praktyka nauce?. Certyfikowany Trener Biznesu.
Szczegóły
Podtytuł: Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
Autor: Magdalena Szelągowska
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328336896
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 184
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.58 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Medytacja dla psychoterapeutów i ich klientów
Zysk i S-ka
Język liderów
Jarosław Szulski & Co
Inspirująca komunikacja
Podręcznik dla liderów
Podręcznik dla liderów
Jarosław Szulski & Co
Nawyk osiągania
Galaktyka
Nie myśl, że NLP zniknie
MT Biznes