Szefie, angażuj zespół
Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
48,30 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Dyrektywny czy partycypacyjny? Jaki styl zarządzania wybrałby współczesny lider? Odpowiedź brzmi: to zależy od sytuacji. Są bowiem takie przypadki, w których więcej korzyści przyniesie wskazanie ludziom gotowych rozwiązań, wytyczenie ścieżek, jakimi podwładni powinni się poruszać. Są też inne sytuacje, w których lepiej się sprawdzi oddanie władzy, ponieważ cel osiągnąć można jedynie poprzez wzbudzenie maksymalnego poczucia odpowiedzialności i zaangażowania u każdego z członków zespołu. Współczesny lider powinien świadomie i elastycznie dostosowywać swój styl zarządzania do wymogów chwili, sytuacji rynkowej, oczekiwań środowiska, w jakim firma działa. Tylko skąd wiadomo, który styl w konkretnym momencie zastosować?
Z matematyki.
W 1973 roku ukazała się praca pt. Przywództwo i podejmowanie decyzji. Jej współautorem był profesor Victor H. Vroom. W publikacji tej zademonstrowano matematycznie umocowany model przywództwa odnoszący się do kwestii stopnia partycypacji podwładnych w procesie rozwiązywania problemów. Na tej podstawie Vroom wraz ze swoim zespołem z Uniwersytetu Yale opracował i przedstawił model przywództwa powszechnie dziś określany jako Decision Making for Leaders. Wprowadza on pięć różnych wzorców angażowania zespołów i podpowiada, który z nich będzie najskuteczniejszy w danej sytuacji. Ta książka, napisana na podstawie wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu szkoleń menedżerskich czerpiących z modelu profesora Vrooma, stanowi gotowy podręcznik ćwiczeniowy dla każdego świadomego lidera.
Robert Zych -absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers Ltd. Od 1997 roku prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami: Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książek Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży i Szef w roli coacha. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia.
Więcej o autorze na www.kontraktosh.pl.
Z matematyki.
W 1973 roku ukazała się praca pt. Przywództwo i podejmowanie decyzji. Jej współautorem był profesor Victor H. Vroom. W publikacji tej zademonstrowano matematycznie umocowany model przywództwa odnoszący się do kwestii stopnia partycypacji podwładnych w procesie rozwiązywania problemów. Na tej podstawie Vroom wraz ze swoim zespołem z Uniwersytetu Yale opracował i przedstawił model przywództwa powszechnie dziś określany jako Decision Making for Leaders. Wprowadza on pięć różnych wzorców angażowania zespołów i podpowiada, który z nich będzie najskuteczniejszy w danej sytuacji. Ta książka, napisana na podstawie wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu szkoleń menedżerskich czerpiących z modelu profesora Vrooma, stanowi gotowy podręcznik ćwiczeniowy dla każdego świadomego lidera.
Robert Zych -absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers Ltd. Od 1997 roku prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami: Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książek Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży i Szef w roli coacha. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia.
Więcej o autorze na www.kontraktosh.pl.
Szczegóły
Podtytuł: Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328342125
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 296
Format: 14.5x21.5cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.475 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rachunkowość finansowa i podatkowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Efektywne zarządzanie projektami
Onepress
Bieguni
Literackie
Psychologia szefa 3 Zrozumieć zespół
Onepress