Marketing. Podręcznik europejski

PWE
Marketing. Podręcznik europejski
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
74,90 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2002
  • Format: 20x26cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Marketing. Podręcznik europejski
    Autor: Kotler Philip, Armstrong Gary, Saunders John, Wong Veronica
    Wydawnictwo: PWE
    Kod paskowy: 9788320813586
    ISBN: 8320813581
    Tytuł oryginału: PRINCIPLES OF MARKETING
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Adamus Lucyna, Kisiel Wiktor, Woźniczka Małgorzata
    Języki: polski
    Rok wydania: 2002
    Ilość stron: 1104
    Format: 20x26cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 2.19 kg

    Recenzje