Stres w pracy menedżera
CeDeWu
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
70,09 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 47,67 zł
Współczesna rzeczywistość biznesowa wyznacza nowe trendy dla środowisk pracy i zarządzania zasobami przedsiębiorstw, wymuszając dostosowanie się do nowych, niestabilnych warunków. W książce skoncentrowano się na zagadnieniu stresu menedżerskiego, przedstawiając go teoretycznie oraz w odniesieniu do przeprowadzonych badań empirycznych.
Autorka dokonuje prezentacji następujących obszarów:
-rola menedżerska w kontekście wybranych koncepcji stylów kierowania
-wymagania stawiane menedżerom we współczesnych organizacjach
-czynniki i obszary stresu w zawodzie menedżera
-syndrom wypalenia zawodowego u menedżerów
-sposoby radzenia sobie ze stresem indywidualnie i z poziomu organizacji
-uwarunkowania osobowościowe postępowania w warunkach stresu
-wskazania dla praktyki menedżerskiej oraz zalecenia rozwojowe dla menedżerów.
Praktyczny charakter książki czyni z niej szczególnie cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym. Bogate doświadczenie biznesowe i konsultingowe Autorki pozwoliło na sformułowanie wielu kierunków zastosowania uzyskanych wyników badań w praktyce menedżerskiej. Książka adresowana jest do menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, specjalistów działów HR, doradców personalnych, trenerów, coachów, studentów kierunków biznesowych (zarządzanie, psychologia biznesu, zarządzanie zasobami ludzkimi).
Autorka dokonuje prezentacji następujących obszarów:
-rola menedżerska w kontekście wybranych koncepcji stylów kierowania
-wymagania stawiane menedżerom we współczesnych organizacjach
-czynniki i obszary stresu w zawodzie menedżera
-syndrom wypalenia zawodowego u menedżerów
-sposoby radzenia sobie ze stresem indywidualnie i z poziomu organizacji
-uwarunkowania osobowościowe postępowania w warunkach stresu
-wskazania dla praktyki menedżerskiej oraz zalecenia rozwojowe dla menedżerów.
Praktyczny charakter książki czyni z niej szczególnie cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym. Bogate doświadczenie biznesowe i konsultingowe Autorki pozwoliło na sformułowanie wielu kierunków zastosowania uzyskanych wyników badań w praktyce menedżerskiej. Książka adresowana jest do menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, specjalistów działów HR, doradców personalnych, trenerów, coachów, studentów kierunków biznesowych (zarządzanie, psychologia biznesu, zarządzanie zasobami ludzkimi).
Szczegóły
Autor: Magdalena Kraczla
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381021555
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 222
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ekonomia Instrukcja obsługi
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Zarządzanie w płynnej nowoczesnośći
Fundacja Bęc Zmiana
Wstrząsy Głupota i wiedza w XXI wieku
Wydawnictwo Naukowe PWN
Coaching Zestaw narzędzi
Onepress
Kreatywność
Mózg w dobie innowacji
Mózg w dobie innowacji
Wydawnictwo Naukowe PWN