Program lojalnościowy
Od zbierania punktów do grywalizacji

edu-Libri
Program lojalnościowy
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
40,01 PLN
Nasza cena
21,57 PLN
Oszczędzasz 47%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 19,54 zł

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Program lojalnościowy
    Podtytuł: Od zbierania punktów do grywalizacji
    Autor: Urszula Chrąchol-Barczyk
    Wydawnictwo: edu-Libri
    ISBN: 9788365648853
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 120
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.21 kg

    Recenzje