Kultura newsów

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kultura newsów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
29,95 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Doskonałe opracowanie, napisane w przejrzysty i przystępny sposób. Obejmuje szereg zagadnień, które powinny zainteresować studentów dziennikarstwa, socjologii, politologii, kulturoznawstwa oraz kultury medialnej. Przedstawione argumenty są wynikiem wnikliwych przemyśleń oraz dyskusji toczących się na temat wiadomości.
Kultura newsów wprowadza czytelnika w zagadnienia związane z formami i praktykami dziennikarskimi, instytucjami medialnymi oraz odbiorcami wiadomości. Ukazuje z historycznej perspektywy powstanie "obiektywnego" dziennikarstwa prasowego, radiowego i telewizyjnego. Omawia sposób tworzenia oraz typowe formy wiadomości, a także proces, który zachodzi podczas ich odbioru i wcielania w codzienne życie czytelników, słuchaczy oraz widzów. Opracowanie porusza również tematykę seksizmu i rasizmu oraz ich wpływ na kształt relacji dziennikarskich.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 17.0x23.0cm
  • Oprawa: Kartonowa
  • Tytuł: Kultura newsów
    Autor: Allan Stuart
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Kod paskowy: 9788323321903
    ISBN: 8323321906
    Tytuł oryginału: News Culture
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Sokołowska Adriana
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 270
    Format: 17.0x23.0cm
    Oprawa: Kartonowa
    Waga: 0.455 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: