Zarządzanie w kulturze tom 7

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Zarządzanie w kulturze tom 7
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
22,80 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Otrzymują Państwo tom 7 Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Jagiellońskiego "Zarządzanie w kulturze". Tradycyjnie już jest to możliwe dzięki stałej współpracy Redakcji z Wydziałem Kultury Urzędu Miasta Krakowa, który jest cierpliwym sponsorem wydawnictwa, co z jednej strony wynika z rozumienia misji Wydziału i UMK z drugiej zaś z faktu, że - jak to przy mecenacie i sponsoringu bywa - darczyńca jest partnerem, którego hojność przynosi mu niejakie korzyści. I jest to chyba układ zdrowych relacji: samorząd współpracujący z instytucją naukową, między innymi dla pożytku promocyjnego twórców, animatorów oraz instytucji kultury, a także miasta, w którym działają. Ale nie cele promocyjne - choćby najszlachetniej rozumiane - są dla nas najważniejsze. Najistotniejsza jest refleksja ogólna: sedno kultury, sens kultury, jej funkcjonowanie, tworzenie, upowszechnianie. Kwestie te znajdują zaś proste i oczywiste przełożenie na reguły zarządzania: tworzenie misji, zasad polityki kulturalnej, dyplomacji kulturalnej (co ostatnio jest modne w Ameryce, lecz w istocie stare jak świat cywilizowany), działania pragmatyczne instytucji kultury etc.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2006
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
  • Tytuł: Zarządzanie w kulturze tom 7
    Autor: Gaweł Łukasz (redakcja)
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Kod paskowy: 9788323322559
    ISBN: 8323322554
    Języki: polski
    Rok wydania: 2006
    Ilość stron: 242
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Kartonowa Foliowana
    Waga: 0.415 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: