Zapytaj szefa
Jak się dogadać w trudnych sytuacjach z przełożonym, podwładnymi i kolegami z działu
Onepress
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
37,20 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27,94 zł
Jedną z podstawowych umiejętności w miejscu pracy jest komunikowanie się. Okazuje się, że podwładni unikają trudnych, choć ważnych rozmów tylko dlatego, że nie wiedzą, jak się do nich zabrać! I wcale nie chodzi wyłącznie o prośbę o podwyżkę czy dopasowanie się do nowych wymagań - nader często problemem są takie sprawy jak obecność (lub jej brak) w mediach społecznościowych, uczulające perfumy koleżanki czy nie do końca trafione żarty starszego kolegi. W konsekwencji rośnie liczba osób, które w pracy czują się fatalnie. Są sfrustrowane, zranione, wyczerpane - ale o tym nie mówią, bo nie potrafią. Irytacja rośnie, a problemy pozostają nierozwiązane. Ta książka powstała na bazie doświadczeń w rozwiązywaniu problemów z interakcjami w miejscu pracy, zgłaszanych przez przeróżnych ludzi. Jest napisana z perspektywy doświadczonego kierownika zespołu. Podpowie Ci, jak się zachować w wielu niezręcznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się każdemu: wysłałeś do niewłaściwych osób kontrowersyjny e-mail, nie dotrzymałeś ważnego terminu, kolega traktuje Cię jak asystenta, ktoś przywłaszczył Twój świetny pomysł. Dowiesz się, jak obronną ręką wyjść z różnych niemiłych sytuacji, niezależnie od tego, czy dotyczą kontaktów z szefem, podwładnymi lub ze współpracownikami z działu. Interesujące ujęcie tematu i spora dawka humoru sprawiają, że to nadzwyczaj przyjemna lektura - do tego pożyteczna i niezwykle inspirująca! Jak prowadzić trudne rozmowy, gdy: masz problem moralny z wykonaniem polecenia nie chcesz się zgodzić na nowe obowiązki lub pragniesz otrzymywać więcej ciekawszych zadań musisz odpowiadać na zbyt dociekliwe lub niegrzeczne pytania podwładny stale kwestionuje Twoją władzę musisz zwolnić podwładnego albo chcesz opuścić swoje dotychczasowe miejsce zatrudnienia chcesz podczas rekrutacji wynegocjować dla siebie kilka nieoczywistych przywilejów W życiu zawodowym o przetrwaniu decyduje umiejętność komunikacji! O autorze Alison Green jest autorką bloga Ask a Manager (www.askamanager.org), na którym odpowiada na pytania czytelników dotyczące problemów z zarządzaniem i pracą w biurze. Blog odnotowuje 2 miliony wizyt miesięcznie; opisywały go między innymi ?USA Today?, ?The Wall Street Journal?, ?Glamour?, CBS News, ABCNews.com, Fox Business News. Green prowadzi również kolumnę z poradami z zakresu funkcjonowania w miejscu pracy w ?New York Magazine?. Jest zodiakalnym Bykiem i szczęśliwą mężatką.
Szczegóły
Podtytuł: Jak się dogadać w trudnych sytuacjach z przełożonym, podwładnymi i kolegami z działu
Autor: Alison Green
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328351103
Tłumacz: Rojek Katarzyna
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 264
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.282 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia szefa Szef to zawód
Onepress
Piłkarze świata
Fenix
Psychologia szefa 3 Zrozumieć zespół
Onepress