Analiza danych w biznesie
Sztuka podejmowania skutecznych decyzji

Helion
Analiza danych w biznesie
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
46,65 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Wszystko co powinieneś wiedzieć o eksploracji danych i myśleniu w kategoriach analityki danych. Wyciągaj trafne wnioski! ?Lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie myśli o wykorzystaniu okazji, jakie niosą ze sobą wielkie zbiory danych?. ? Craig Vaughan, globalny wiceprezes SAP Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków. Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych. To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych! Dzięki tej książce: poznasz model predykcyjny dowiesz się, jak dopasować model do danych zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje! Ta książka wykracza poza sferę podstaw analityki danych. To niezbędny przewodnik dla tych z nas (nas wszystkich?), których firmy zostały zbudowane w oparciu o wszechobecność okazji biznesowych, wiążących się z danymi, i nowe możliwości podejmowania decyzji w oparciu o dane. ? Tom Phillips, prezes Distillery i były szef Google Search i Google Analytics

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Analiza danych w biznesie
    Podtytuł: Sztuka podejmowania skutecznych decyzji
    Autor: Foster Provost, Tom Fawcett
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788328358331
    Tytuł oryginału: Data science for business
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Sielicki Leszek
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 360
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.59 kg

    Recenzje