Mity PR-u
Czy nie ma złej sławy?

Wydawnictwo Naukowe PWN
Mity PR-u
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
64,00 PLN
Nasza cena
58,32 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 56,61 zł

"Nad pytaniem: ?Czym jest PR?? zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak właściwie jest ten PR i czym zajmują się PR-owcy. Brak świadomości jest tym bardziej interesujący, że PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w mediach. Kiedy przeglądacie tabloidy o wątpliwej jakości, kiedy włączacie wiadomości lub telewizyjny talk-show, kiedy słuchacie w radiu wywiadów lub informacji, kiedy ściągacie aplikację albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespołu w mediach społecznościowych ? zawsze możecie spodziewać się, że PR maczał w tym palce. Jeżeli natomiast opinia publiczna, a nawet specjaliści, nie mogą się w jakieś kwestii zgodzić, to zazwyczaj pojawia się wiele szkodliwych nieporozumień. (?) W tej książce wyjaśniam mity, które istnieją wewnątrz i wokół branży PR-u, oraz przyglądam się powszechnym (i błędnym) założeniom dotyczącym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: ?Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili?." Ze wstępu autora "Ciekawe i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, konkretne dane i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i przystępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących, a także osób zainteresowanych tematyką." Bartosz Milczarczyk Wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Mity PR-u
    Podtytuł: Czy nie ma złej sławy?
    Autor: Rich Leigh
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301205904
    Tytuł oryginału: Myths of PR. All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Ożarowska Aleksandra
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 318
    Format: 14.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.42 kg

    Recenzje