Marketing Analytics
Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing Analytics
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
81,09 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 74,29 zł

Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka przedstawia ? niezbędne marketerom oraz analitykom ? techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach ? tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu. Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza. Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu. "Książka zawiera bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do lepszego poznania zachowań konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwości biznesowych." Anna Andrusova, starsza analityk danych, JCPenney "W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzędzi i niezbędne do ich stosowania podstawy matematyczne." Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance "Na podstawie prostych i klarownych przykładów Grigsby pokazuje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji." Craig Armstrong, dyrektor ds. strategicznych analiz biznesowych, Targetbase

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing Analytics
    Podtytuł: Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
    Autor: Mike Grigsby
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: Wyzwania współczesnego biznesu
    ISBN: 9788301206741
    Tytuł oryginału: Marketing Analytics. A Practical Guide to Improving Consumer Insights Using Data Techniques
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Sałbut Bartosz
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 240
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.35 kg

    Recenzje