Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
40,48 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom. Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpada w pułapkę budowania. W oczywisty sposób nie sprzyja to zachowaniu konkurencyjności i osiąganiu celów biznesowych. Powodem takich problemów nie są źle przygotowane kontrakty czy słabi pracownicy, ale niewłaściwe podejście do zarządzania produktem. Innymi słowy, konieczne jest przyjrzenie się fundamentom działania organizacji, szczególnie strategii produktowej.
Dzięki wiedzy zawartej w tej książce szybko zdiagnozujesz objawy pułapki budowania. Dowiesz się, jak zbudować podwaliny pod takie ukształtowanie zarządzania produktem, aby skutecznie rozwiązywać problemy klientów i dostarczać im dokładnie to, czego potrzebują, przy zachowaniu odpowiedniej efektywności i rentowności firmy. Znajdziesz wytyczne dotyczące zadań i ścieżki kariery menedżera produktu, a także szczegółowe wskazówki co do zarządzania produktem jako takim. Bardzo wartościową częścią publikacji są rozdziały poświęcone praktycznemu budowaniu kultury organizacji nastawionej na produkt i opartej na dobrych efektach. Pokazane tu zasady zarządzania produktem są uniwersalne - i gotowe do wdrożenia w każdej organizacji!
Książka wyjaśnia:
- jak wpada się w pułapkę budowania i w jakim stopniu zagraża to przedsiębiorstwu,
- jak pracuje i co powinien osiągać idealny menedżer produktu,
- jak integrować strategię produktową z wizją i misją firmy,
- jak budować i rozwijać zarządzanie produktem w optymalny sposób,
- jak uzyskać w organizacji nastawienie na produkt.
Wartość, a nie funkcja. Efekt, a nie wynik!
[O autorze]
Melissa Perri jest ekspertką w dziedzinie zarządzania produktem, CEO firmy konsultingowej Produx Labs, która pomaga znanym przedsiębiorstwom w budowaniu efektywnych strategii produktowych. Założyła Product Institute, szkołę on-line, w której w 2019 roku uruchomiła program szkoleniowy dla przyszłych dyrektorów do spraw produktu. Jest znaną prelegentką. W 2019 roku zaproszono ją do nauczania zarządzania produktem w programie MBA w Harvard Business School.
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom. Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpada w pułapkę budowania. W oczywisty sposób nie sprzyja to zachowaniu konkurencyjności i osiąganiu celów biznesowych. Powodem takich problemów nie są źle przygotowane kontrakty czy słabi pracownicy, ale niewłaściwe podejście do zarządzania produktem. Innymi słowy, konieczne jest przyjrzenie się fundamentom działania organizacji, szczególnie strategii produktowej.
Dzięki wiedzy zawartej w tej książce szybko zdiagnozujesz objawy pułapki budowania. Dowiesz się, jak zbudować podwaliny pod takie ukształtowanie zarządzania produktem, aby skutecznie rozwiązywać problemy klientów i dostarczać im dokładnie to, czego potrzebują, przy zachowaniu odpowiedniej efektywności i rentowności firmy. Znajdziesz wytyczne dotyczące zadań i ścieżki kariery menedżera produktu, a także szczegółowe wskazówki co do zarządzania produktem jako takim. Bardzo wartościową częścią publikacji są rozdziały poświęcone praktycznemu budowaniu kultury organizacji nastawionej na produkt i opartej na dobrych efektach. Pokazane tu zasady zarządzania produktem są uniwersalne - i gotowe do wdrożenia w każdej organizacji!
Książka wyjaśnia:
- jak wpada się w pułapkę budowania i w jakim stopniu zagraża to przedsiębiorstwu,
- jak pracuje i co powinien osiągać idealny menedżer produktu,
- jak integrować strategię produktową z wizją i misją firmy,
- jak budować i rozwijać zarządzanie produktem w optymalny sposób,
- jak uzyskać w organizacji nastawienie na produkt.
Wartość, a nie funkcja. Efekt, a nie wynik!
[O autorze]
Melissa Perri jest ekspertką w dziedzinie zarządzania produktem, CEO firmy konsultingowej Produx Labs, która pomaga znanym przedsiębiorstwom w budowaniu efektywnych strategii produktowych. Założyła Product Institute, szkołę on-line, w której w 2019 roku uruchomiła program szkoleniowy dla przyszłych dyrektorów do spraw produktu. Jest znaną prelegentką. W 2019 roku zaproszono ją do nauczania zarządzania produktem w programie MBA w Harvard Business School.
Szczegóły
Autor: Melissa Perri
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328362079
Tytuł oryginału: Escaping the Build Trap
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zawiła Anna, Zawiła Tadeusz
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 192
Format: 16 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.302 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing Analytics
Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Wydawnictwo Naukowe PWN