Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.1
eMPi2
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
51,95 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,93 zł
Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy pomagający odnaleźć w książce ważne pojęcia.
Szczegóły
Autor: Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo: eMPi2
ISBN: 9788365149718
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 192
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Life Vision. Język angielski. Intermediate B1. Zeszyt ćwiczeń dla szkół ponadpodstawowych
1130/3/
1130/3/
Oxford University Press
Life Vision. Język angielski. Intermediate B1. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych
1130/3/
1130/3/
Oxford University Press