Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy. Część 2
eMPi2
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
57,90 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 47,14 zł
Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na końcu książki znajduje się bibliografia.
Szczegóły
Autor: Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo: eMPi2
ISBN: 9788365149831
Kategoria: Podręczniki
Technikum
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 317
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Life Vision. Język angielski. Intermediate B1. Zeszyt ćwiczeń dla szkół ponadpodstawowych
1130/3/
1130/3/
Oxford University Press
Life Vision. Język angielski. Intermediate B1. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych
1130/3/
1130/3/
Oxford University Press