Transformacja cyfrowa
Perspektywa marketingu

Wydawnictwo Naukowe PWN
Transformacja cyfrowa
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
100,80 PLN
Nasza cena
91,61 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 79,91 zł

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom.

Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.

Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie.
Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera, Szkoła Główna Handlowa

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Transformacja cyfrowa
    Podtytuł: Perspektywa marketingu
    Autor: Grzegorz Mazurek
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: Wyzwania współczesnego biznesu
    ISBN: 9788301211615
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 304
    Format: 16.5 x 23.5 cm
    Oprawa: miękka
    Waga: 0.48 kg

    Recenzje