IT Product Manager. Pierwsze kroki
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
31,51 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Zacznij zarządzać produktem jak prawdziwy profesjonalista!
- Jak wejść w rolę kierownika produktu i na czym ona polega?
- Co należy wiedzieć o procesie budowania produktu?
- Jak poradzić sobie z wprowadzaniem go na rynek?
- Po czym poznać, czy produkt odniósł sukces?
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.
Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowej, interesującej ścieżki kariery, stoisz przed wyzwaniami przekraczającymi zwykłe kompetencje kierownika projektu czy lidera zespołu albo zostałeś właśnie osobą odpowiedzialną za opracowanie nowego produktu lub rozwój już istniejącego, nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka - jak żadna inna - sprawnie przeprowadzi Cię przez meandry zarządzania produktem. Pokaże, na co trzeba zwracać szczególną uwagę, kiedy zaczyna się przygodę z tą dziedziną, a także ostrzeże przed sytuacjami, których należy za wszelką cenę unikać. W przystępny sposób podpowie, co robić, aby odnieść sukces i ustrzec się typowych błędów popełnianych przez początkujących. Pomoże Ci zdobyć niezbędne doświadczenie i stać się prawdziwym kierownikiem produktu.
W książce znajdziesz:
- Znaczenie i zakres odpowiedzialności kierownika produktu
- Rozpoczęcie kariery product managera
- Środowisko pracy i przydatne narzędzia
- Cykl życia produktu i fazy jego tworzenia
- Projektowanie, planowanie i budowanie produktu
- Analiza rynku i tworzenie prototypów
- Wdrażanie użytkowników i strategia komunikacji
- Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych
Poznaj tajniki product managementu!
[O autorze]
Dawid Pacholczyk jest obecny w branży IT od 15 lat. Jest doktorantem i dydaktykiem w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Karierę zaczął jako programista, później zajął się zarządzaniem projektami i produktami cyfrowymi. Pracował przy projektach z szerokiego spektrum – od stron WWW, przez e-commerce, międzynarodowe projekty w tym z zakresu edukacji, po projekty związane z AI.
- Jak wejść w rolę kierownika produktu i na czym ona polega?
- Co należy wiedzieć o procesie budowania produktu?
- Jak poradzić sobie z wprowadzaniem go na rynek?
- Po czym poznać, czy produkt odniósł sukces?
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.
Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowej, interesującej ścieżki kariery, stoisz przed wyzwaniami przekraczającymi zwykłe kompetencje kierownika projektu czy lidera zespołu albo zostałeś właśnie osobą odpowiedzialną za opracowanie nowego produktu lub rozwój już istniejącego, nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka - jak żadna inna - sprawnie przeprowadzi Cię przez meandry zarządzania produktem. Pokaże, na co trzeba zwracać szczególną uwagę, kiedy zaczyna się przygodę z tą dziedziną, a także ostrzeże przed sytuacjami, których należy za wszelką cenę unikać. W przystępny sposób podpowie, co robić, aby odnieść sukces i ustrzec się typowych błędów popełnianych przez początkujących. Pomoże Ci zdobyć niezbędne doświadczenie i stać się prawdziwym kierownikiem produktu.
W książce znajdziesz:
- Znaczenie i zakres odpowiedzialności kierownika produktu
- Rozpoczęcie kariery product managera
- Środowisko pracy i przydatne narzędzia
- Cykl życia produktu i fazy jego tworzenia
- Projektowanie, planowanie i budowanie produktu
- Analiza rynku i tworzenie prototypów
- Wdrażanie użytkowników i strategia komunikacji
- Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych
Poznaj tajniki product managementu!
[O autorze]
Dawid Pacholczyk jest obecny w branży IT od 15 lat. Jest doktorantem i dydaktykiem w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Karierę zaczął jako programista, później zajął się zarządzaniem projektami i produktami cyfrowymi. Pracował przy projektach z szerokiego spektrum – od stron WWW, przez e-commerce, międzynarodowe projekty w tym z zakresu edukacji, po projekty związane z AI.
Szczegóły
Autor: Dawid Pacholczyk
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328361089
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 176
Format: 14 x 21 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.22 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Gwiazdozbiór
Czarna Owca
Pod słońcem Italii
Słowne (dawniej Burda Książki)
Moje Życie. Alfabet
Rafael
Czwarta powieść. Tom 2
Novae Res
Czwarta powieść. Tom 1
Novae Res
Bieszczady To, co najważniejsze
Libra Pl
Jonatan i Biały Kruk
Adamada