Sztuka usługiwania
Jak zostać dobrym kelnerem
CeDeWu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
46,73 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Jakie cechy osobowościowe powinien mieć kelner? Jacy kelnerzy mają zapewnioną pracę w dobrych restauracjach, zadowolenie przełożonych, usatysfakcjonowanych klientów, a co za tym idzie – większe napiwki?
Książka nakreśla kształt relacji klient-kelner. W bezpośredni sposób prezentuje wszystko to, co pozwala odnieść sukces w zawodzie kelnera – umiejętności interpersonalne, prezentacyjne, komunikacyjne (werbalne i pozawerbalne) i sprzedażowe.
Przykłady, anegdoty, praktyczne ćwiczenia oraz wywiady z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej – każdy z tych elementów stanowi nieocenione źródło wiedzy zarówno dla chcących udoskonalić swoją pracę w zawodzie kelnera, jak i dla tych, którzy planują ją zdobyć.
Poradnik przeprowadzi cię przez cechy idealnego kelnera, a także nauczy rozpoznawać typy klientów i dostosowywać do nich swoją obsługę. Zawiera scenariusze profesjonalnej obsługi klienta oraz wskazówki dotyczące radzenia sobie z trudnymi klientami. Przedstawia także skuteczne narzędzia obsługi kelnerskiej. Wszystko po to, byś stał się kelnerem doskonałym – w pełni usatysfakcjonowanym ze swojej pracy i dającym zadowolenie zarówno swoim klientom, jak i przełożonym.
Książka nakreśla kształt relacji klient-kelner. W bezpośredni sposób prezentuje wszystko to, co pozwala odnieść sukces w zawodzie kelnera – umiejętności interpersonalne, prezentacyjne, komunikacyjne (werbalne i pozawerbalne) i sprzedażowe.
Przykłady, anegdoty, praktyczne ćwiczenia oraz wywiady z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej – każdy z tych elementów stanowi nieocenione źródło wiedzy zarówno dla chcących udoskonalić swoją pracę w zawodzie kelnera, jak i dla tych, którzy planują ją zdobyć.
Poradnik przeprowadzi cię przez cechy idealnego kelnera, a także nauczy rozpoznawać typy klientów i dostosowywać do nich swoją obsługę. Zawiera scenariusze profesjonalnej obsługi klienta oraz wskazówki dotyczące radzenia sobie z trudnymi klientami. Przedstawia także skuteczne narzędzia obsługi kelnerskiej. Wszystko po to, byś stał się kelnerem doskonałym – w pełni usatysfakcjonowanym ze swojej pracy i dającym zadowolenie zarówno swoim klientom, jak i przełożonym.
Szczegóły
Podtytuł: Jak zostać dobrym kelnerem
Autor: Aldona Janasik, Dorota Zarczuk
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381023955
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 234
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Menedżer gastronomii Część 1
MOJA Consulting
Menedżer gastronomii Część 2
MOJA Consulting
Kody podświadomości
Praktyczny kurs życiowej przemiany (z ćwiczeniami)
Praktyczny kurs życiowej przemiany (z ćwiczeniami)
Edipresse Książki