Sztuka usługiwania
Jak zostać dobrym kelnerem

CeDeWu
Sztuka usługiwania
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
50,00 PLN
Nasza cena
46,73 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Jakie cechy osobowościowe powinien mieć kelner? Jacy kelnerzy mają zapewnioną pracę w dobrych restauracjach, zadowolenie przełożonych, usatysfakcjonowanych klientów, a co za tym idzie – większe napiwki?

Książka nakreśla kształt relacji klient-kelner. W bezpośredni sposób prezentuje wszystko to, co pozwala odnieść sukces w zawodzie kelnera – umiejętności interpersonalne, prezentacyjne, komunikacyjne (werbalne i pozawerbalne) i sprze­dażowe.

Przykłady, anegdoty, praktyczne ćwiczenia oraz wywiady z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej – każdy z tych elementów stanowi nieocenione źródło wiedzy zarówno dla chcących udoskonalić swoją pracę w zawodzie kelnera, jak i dla tych, którzy planują ją zdobyć.

Poradnik przeprowadzi cię przez cechy idealnego kelnera, a także nauczy rozpoznawać typy klientów i dostosowywać do nich swoją obsługę. Zawiera scenariusze profesjonalnej obsługi klienta oraz wskazówki dotyczące radzenia sobie z trudnymi klientami. Przedstawia także skuteczne narzędzia obsługi kelnerskiej. Wszystko po to, byś stał się kelnerem doskonałym – w pełni usatysfakcjonowanym ze swojej pracy i dającym zadowolenie zarówno swoim klientom, jak i przełożonym.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Sztuka usługiwania
    Podtytuł: Jak zostać dobrym kelnerem
    Autor: Aldona Janasik, Dorota Zarczuk
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381023955
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 234
    Format: 16,5 x 23,5 cm
    Oprawa: miękka

    Recenzje