Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)

Wolters Kluwer
Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-05-13)
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
50,26 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 50,26 zł

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.

W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.

Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.

W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.

Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla prawników praktyków, a także studentów prawa oraz osób zajmujących się działalnością reklamową, public relations, jak też przedsiębiorców zainteresowanych możliwościami zgodnego z prawem reklamowania się. Książka będzie przydatna również studentom innych kierunków i słuchaczom studiów podyplomowych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: B5
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)
    Autor: Grzybczyk Katarzyna
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: Akademicka prawo
    Kod paskowy: 9788382236750
    ISBN: 978-83-8223-675-0
    Język oryginału: polski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 516
    Format: B5
    Oprawa: miękka

    Recenzje