Kapitan Nauka. Alfabet na 3 sposoby. Gra edukacyjna
Wiek: 3+
Edgard
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
39,46 PLN
Oszczędzasz 35%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,46 zł
Alfabet na 3 sposoby to gra edukacyjna do rozpoczęcia nauki czytania w języku polskim i angielskim. Zabawa opiera się na 3 krokach: od poznania liter, przez łączenie ich ze znaczeniem słów, aż do samodzielnego tworzenia własnych wyrazów. Podczas zabawy, dziecko rozwija wyobraźnię językową, pamięć oraz koordynację oko-ręka, szczególnie pomocne na początku nauki czytania i pisania.
Alfabet na 3 sposoby to także 3 warianty rozgrywek: puzzle, memory i układanki wyrazowe. Z takim zróżnicowaniem zadań nie ma mowy o nudzie – każda z gier to również rozwój nowych umiejętności. Układanie puzzli i dopasowywanie żetonów z literą do obrazków, rozwinie myślenie logiczne oraz koordynację oko-ręka. Memory pozwoli ćwiczyć percepcję wzrokową i utrwali umiejętność rozpoznawania liter. Układanki wyrazowe ukształtują wyobraźnię językową i otworzą przed najmłodszymi świat wyrazów i ich znaczeń.
Zaawanasowani gracze mogą dodatkowo wymyślać rebusy czy wziąć udział w wyścigu o układanie wyrazów na czas.
A jak alpaka, b jak... banan, c jak... cyrk! Dzieci poznają jednocześnie alfabet polski i angielski, co jest dodatkowym atutem podczas rozgrywek.
Wielobarwne i wesołe ilustracje przygotowane przez Agnieszkę Ulatowską będą dla najmłodszych zachętą do nauki. Do gry dołączono także dwustronny plakat z alfabetem w języku polskim i angielskim oraz kolorowymi rysunkami z gry.
Gra zawiera: 26 dwuelementowych puzzli z wyjmowanymi żetonami z literami, 12 żetonów z dodatkowymi literami, dwustronny plakat przedstawiający polski i angielski alfabet oraz instrukcję w dwóch językach. Wszystkie elementy zostały wykonane z wysokiej jakości materiałów, co gwarantuje bezpieczną zabawę i wytrzymałość podczas nawet najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Od 3. roku życia.
Alfabet na 3 sposoby to także 3 warianty rozgrywek: puzzle, memory i układanki wyrazowe. Z takim zróżnicowaniem zadań nie ma mowy o nudzie – każda z gier to również rozwój nowych umiejętności. Układanie puzzli i dopasowywanie żetonów z literą do obrazków, rozwinie myślenie logiczne oraz koordynację oko-ręka. Memory pozwoli ćwiczyć percepcję wzrokową i utrwali umiejętność rozpoznawania liter. Układanki wyrazowe ukształtują wyobraźnię językową i otworzą przed najmłodszymi świat wyrazów i ich znaczeń.
Zaawanasowani gracze mogą dodatkowo wymyślać rebusy czy wziąć udział w wyścigu o układanie wyrazów na czas.
A jak alpaka, b jak... banan, c jak... cyrk! Dzieci poznają jednocześnie alfabet polski i angielski, co jest dodatkowym atutem podczas rozgrywek.
Wielobarwne i wesołe ilustracje przygotowane przez Agnieszkę Ulatowską będą dla najmłodszych zachętą do nauki. Do gry dołączono także dwustronny plakat z alfabetem w języku polskim i angielskim oraz kolorowymi rysunkami z gry.
Gra zawiera: 26 dwuelementowych puzzli z wyjmowanymi żetonami z literami, 12 żetonów z dodatkowymi literami, dwustronny plakat przedstawiający polski i angielski alfabet oraz instrukcję w dwóch językach. Wszystkie elementy zostały wykonane z wysokiej jakości materiałów, co gwarantuje bezpieczną zabawę i wytrzymałość podczas nawet najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Od 3. roku życia.
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 3+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5903699821091
Rok wydania: 2020
Format: 25 x 24,5 cm
Oprawa: pudełko
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ślimaki to mięczaki
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Nasza Księgarnia
Kociaki łobuziaki
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Nasza Księgarnia
Gra. Smoki
Nasza Księgarnia
Sen - edycja jubileuszowa
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Nasza Księgarnia
Podróż w czasie
Wiek 4+
Wiek 4+
Nasza Księgarnia
Monster City
Nasza Księgarnia