Podstawy analizy ekonomicznej
Teorie, przykłady, zadania
CeDeWu
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
45,80 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,16 zł
Podręcznik jest adresowany do szerokiego kręgu Czytelników, jednak szczególnie przeznaczony jest dla studentów studiów licencjackich i inżynierskich na kierunkach ekonomicznych oraz na kierunku zarządzanie. Jego treść zawiera zagadnienia objęte minimum programowym oraz pewne kwestie uzupełniające. Publikacja może też być przydatna do pisania prac dyplomowych na wymienionych kierunkach studiów. Znajdują się w niej informacje o materiałach źródłowych oraz charakterystyka i klasyfikacja metod, a także technik badawczych stosowanych w analizach ekonomicznych. W pozostałej części skoncentrowano się na metodach analizy podstawowych kategorii ekonomicznych w przedsiębiorstwie: produkcji, przychodów, kosztów, zysku, środków trwałych i kapitału ludzkiego.
Książka jest napisana w bardzo przystępnej formie, a teorie są wzbogacone przykładami zadań wraz z ich rozwiązaniami, pytaniami sprawdzającymi przyswojenie materiału, testami wyboru oraz zadaniami do samodzielnego rozwiązania. Może więc być cenną pomocą dydaktyczną dla prowadzących wykłady i ćwiczenia, jak również umożliwia samodzielne studiowanie oraz nabywanie umiejętności analitycznego myślenia.
Książka jest napisana w bardzo przystępnej formie, a teorie są wzbogacone przykładami zadań wraz z ich rozwiązaniami, pytaniami sprawdzającymi przyswojenie materiału, testami wyboru oraz zadaniami do samodzielnego rozwiązania. Może więc być cenną pomocą dydaktyczną dla prowadzących wykłady i ćwiczenia, jak również umożliwia samodzielne studiowanie oraz nabywanie umiejętności analitycznego myślenia.
Szczegóły
Podtytuł: Teorie, przykłady, zadania
Autor: Franciszek Bławat
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381024372
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 282
Oprawa: miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Prawo gospodarcze dla ekonomistów
Wolters Kluwer
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes
Historia Matki Bożej
Jedność
Historia św. Mikołaja
Jedność
Profesjonalna obsługa klienta
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego