Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach
Jak autonomiczne systemy mogą wpływać na firmy, modele biznesowe i rynki?

Wydawnictwo Naukowe PWN
Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
62,87 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 62,87 zł

Inteligentne, autonomiczne i samouczące się systemy są z jednej strony przedmiotem zaawansowanych badań, z drugiej zaczynają znajdować zastosowania w biznesie. Oparte głównie o metody tzw. nauczania ze wzmocnieniem (ang. Reinforcement Learning, RL) są fundamentem nie tylko Przemysłu 4.0, ale też współczesnych rynków finansowych czy marketingu internetowego.
Istnieje coraz więcej udanych wdrożeń takich systemów, ale wciąż niewiele z nich zapewnia rzeczywistą wartość biznesową. Zrozumienie podstaw ich działania oraz sposobów, na jakie mogą generować wartość, pomoże nie tylko wspierać już realizowane inicjatywy sztucznej inteligencji, ale także projektować nowe tak, by zwiększać przewagę konkurencyjną.
Głównym celem publikacji jest przedstawienie tych nowoczesnych i wyrafinowanych metod menedżerom i ekspertom z zakresu zarządzania. Autor, na podstawie dogłębnych badań ponad 100 projektów, przedstawia podstawowe zasady leżące u podstaw systemów autonomicznych, ich zastosowania w różnych branżach, wpływ na modele generowania wartości, firmy oraz rynki.
Książka pomoże liderom w racjonalnym sformułowaniu uzasadnienia biznesowego dla samouczących się produktów czy usług, decydentom i inwestorom w ocenie potencjału biznesowego nowych autonomicznych projektów, a przedstawiciele środowisk naukowych znajdą w niej inspirację do przyszłych badań.
Publikacja podejmuje ważną tematykę zastosowań sztucznej inteligencji w zarządzaniu. Obszar ten nie doczekał się jeszcze w Polsce zwartych opracowań adresowanych do menedżerów i studentów. Praca może wypełnić tę lukę informacyjną na rynku polskim.
Prof. dr hab. Jerzy Korczak

Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach
    Podtytuł: Jak autonomiczne systemy mogą wpływać na firmy, modele biznesowe i rynki?
    Autor: Andrzej Wodecki
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: Wyzwania współczesnego biznesu
    ISBN: 9788301215439
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 198
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje