Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów.
Zastosowania psychologii i ekonomii

Helion
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów.
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
49,96 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,44 zł

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji.

Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole!

Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 23.7x16.8 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów.
    Podtytuł: Zastosowania psychologii i ekonomii
    Autor: Wendel Stephen
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788328374294
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 336
    Format: 23.7x16.8 cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje