Człowiek w organizacji. Zaufanie, przywództwo, zaangażowanie, satysfakcja (wyd. II)
CeDeWu
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
52,17 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 45,10 zł
Książka poświęcona jest funkcjonowaniu człowieka w organizacji. Przybliża i omawia szereg jego aspektów dotyczących: zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej. Pokazuje liczne relacje organizacyjne i ich wzajemne oddziaływania, z podkreśleniem fundamentalnego znaczenia zaufania w kreowaniu więzi międzyludzkich. Ma przekrojowy, interdyscyplinarny charakter.
Skierowana jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla na co dzień kreujących i zarządzających relacjami międzyludzkimi, a także pracowników naukowych i studentów, zgłębiających takie dziedziny wiedzy, jak: nauki o zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi, czy też socjologia organizacji.
Książka zalecana jest jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia, będzie przydatnym źródłem wiedzy dla prowadzących lub uczęszczających na zajęcia dydaktyczne z zakresu nauk o organizacji, zachowań organizacyjnych, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem ludzkim i intelektualnym, zarządzania zaufaniem, zarządzania usługami oraz zarządzania relacjami z klientem.
Skierowana jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla na co dzień kreujących i zarządzających relacjami międzyludzkimi, a także pracowników naukowych i studentów, zgłębiających takie dziedziny wiedzy, jak: nauki o zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi, czy też socjologia organizacji.
Książka zalecana jest jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia, będzie przydatnym źródłem wiedzy dla prowadzących lub uczęszczających na zajęcia dydaktyczne z zakresu nauk o organizacji, zachowań organizacyjnych, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem ludzkim i intelektualnym, zarządzania zaufaniem, zarządzania usługami oraz zarządzania relacjami z klientem.
Szczegóły
Autor: Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381024761
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 184
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia sportu i aktywności fizycznej
Zagadnienia kliniczne
Zagadnienia kliniczne
Wydawnictwo Naukowe PWN
Tuli, tuli, cmok, cmok
Kropka
Neuromarketing w Internecie.
Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Daj się lubić na chwilę lub na zawsze
Kompania Mediowa
Liczby które kłamią
O nadużywaniu oraz przekręcaniu matematyki i statystyki
O nadużywaniu oraz przekręcaniu matematyki i statystyki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ogród tętniący życiem
Oficyna Wydawnicza ABA