Magnetyczne gry - Domino (17293)
Wiek: 4+
Albi
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)
Sugerowana cena
Nasza cena
26,03 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 14,92 zł
Magnetyczne 'Domino' na podróż.
Pewnie nie zrobię efektu domina z magnesów, ale może pokonam cię w grze!
Gra zawiera: 28 magnetycznych kości, zasady gry.
Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.
Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik
Wymiar opakowania: 13.5 x 13.5 cm
Liczba graczy: 2
Średni czas gry: ok. 5 minut
Wiek: 4+
Pewnie nie zrobię efektu domina z magnesów, ale może pokonam cię w grze!
Gra zawiera: 28 magnetycznych kości, zasady gry.
Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.
Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik
Wymiar opakowania: 13.5 x 13.5 cm
Liczba graczy: 2
Średni czas gry: ok. 5 minut
Wiek: 4+
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 4+
Producent: Albi
Seria: Magnetyczne gry
Kod paskowy: 8590228052629
Format: 13.0 x 13.0 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.134 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pisanie - Zmazywanie (2352)
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Alexander
Martynka w domu. Zbiór opowiadań
Papilon