Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
20,00 PLN
Nasza cena
15,00 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim
kierunku przebiega proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych,
w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują
techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział wewnętrzych specjalistów
pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizjii na postawy wyborcze, reklama negatywna,
budowanie strategii wyborczych, wizerunek polityczny, pozycjonowanie oferty wyborczej, reklama
wizualna etc.



Szczegóły

  • Rok wydania: 2005
  • Format: 16.6x23.9cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego
    Autor: Dobek - Ostrowska Bogusława (red.)
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
    Kod paskowy: 9788322925904
    ISBN: 978-83-229-2590-4
    Języki: polski
    Rok wydania: 2005
    Ilość stron: 190
    Format: 16.6x23.9cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje