Percepcja współczesnej przestrzeni miejskiej
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
39,40 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Książka jest obszernym interdyscyplinarnym studium, w którym kilkudziesięciu przedstawicieli geografii, socjologii, filozofii kultury, architektury, urbanistyki, antropologii kulturowej, literaturoznawstwa, sztuki i mediów prezentuje problematykę percepcji przestrzeni miejskiej w świetle teorii i praktyki. Wnikliwa i wielopłaszczyznowa analiza procesu percepcji miasta, wpisująca się w dyskusję toczoną w literaturze oświatowej o postrzeganiu współczesnej przestrzeni zurbanizowanej, jest próbą rekonstrukcji dziejów studiów nad percepcją, jak również interdyscyplinarnym raportem z obecnego stanu wiedzy.
Szczegóły
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Kod paskowy: 9788398502672
ISBN: 9788389502674
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 532
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dotknięcie pustki
STAPIS
Encyklopedia bioetyki
Personalizm chrześcijański
Personalizm chrześcijański
Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
Odwrócona perspektywa
Iskry
Leśne zwierzęta Zabawy z naklejkami
Book House
Bakugan Księga Mocy
Media Service Zawada
Amalgamaty sztuki
Intermedialne uwikłania teatru
Intermedialne uwikłania teatru
słowo/obraz terytoria
Nałóg jedzenia
Rebis