Dzieci i telewizja Perspektywa globalna
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
36,14 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Książka stanowi autorytatywny przegląd problematyki związanej z oddziaływaniem telewizji na dzieci, sporządzony na podstawie pięćdziesięcioletniego dorobku badawczego z całego świata, w tym tradycji amerykańskiej i wpływów psychologii rozwojowej oraz tradycji europejskiej, a także refleksji socjologiczno-kulturoznawczej. Równie szeroki jest zakres metodologiczny omówionych badań, sięgający od ilościowych metod eksperymentalnych i kwestionariuszowych do jakościowych metod etnograficznych oraz wywiadów.
Unikatowe międzynarodowe ujęcie umożliwiło autorce Dzieci i telewizji zachowanie właściwej równowagi między opisami analiz wpływu telewizji na dzieci w konkretnych kontekstach ich kultury i życia codziennego a wnioskami natury ogólnej, znajdującymi potwierdzenie na całym świecie.
Dafna Lemish jest redaktorem naczelnym Journal of Children and Media oraz wykładowcą na wydziale komunikowania uniwersytetu w Tel Awiwie. Była jedną z autorek pracy Media and the Make-Believe Worlds of Children: When Harry Potter Meets Pokemon in Disneyland i współredagowała zbiór Children and Media in Times of War and Conflict. Badania nad dziećmi i telewizją prowadzi od 25 lat w Stanach Zjednoczonych, Europie i Izraelu, a jej zainteresowania obejmują znaczenie telewizji jako czynnika socjalizacji, wpływ brutalnego przekazu telewizyjnego, funkcjonowanie stereotypów, rozwój kompetencji medialnych, konstruowanie tożsamości płciowej oraz rolę telewizji w życiu dzieci podczas wojny w Iraku.
Szczegóły
Autor: Lemish Dafna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323324508
Tytuł oryginału: Children and Television
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sadza Agata
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 248
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Nazywam się Jan Paweł II (Audiobook)
Nie lękajcie się!
Nie lękajcie się!
Media Rodzina
Najważniejsze teorie biologii
Wydawnictwo Naukowe PWN
How To Compose Popular Songs That Sell
Universal Music Polska