Jak mówić żeby nas słuchali
Rebis
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
30,90 PLN
Oszczędzasz 36%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić.
Z książki tej dowiesz się m.in., jak:
- wygłaszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem środków wizualnych, by dotrzeć do odbiorców i zmotywować ich do słuchania;
- prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysłuchanym i osiągnąć swój cel;
- przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach.
Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy - przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery.
Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw kominikacji. Jest autorką bestselleru What Makes Juries Listen Today i Jak mówić, żeby nas słuchali: klucz do sukcesu zawodowego.
Szczegóły
Autor: Sonya Hamlin
Wydawnictwo: Rebis
Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
ISBN: 9788375101812
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 340
Format: 15.0x22.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.64 kg