Marketing usług turystycznych

Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing usług turystycznych
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
78,10 PLN
Nasza cena
71,02 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 61,03 zł

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing usług turystycznych
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: Turystyka
    ISBN: 9788301152963
    Kategoria: Podręczniki
    Szkoła wyższa

    Przedmiot: Przedmioty zawodowe
    Typ: Podręcznik
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 216
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.37 kg
    Redakcja: Panasiuk Aleksander

    Recenzje