Zachowania polityczne Tom 1
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
44,97 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Praca przygotowana przez wyjątkowy zespół autorski pod przewodnictwem profesorów Daltona i Klingemanna ? uznanych autorytetów w tej dziedzinie. Pełny przegląd wiedzy najbardziej dynamicznie rozwijającej się dyscypliny w naukach politycznych. Obejmuje tematykę zachowań wyborczych, kampanii politycznych, wpływu opinii publicznej, partycypacji politycznej, modernizacji i zmiany społecznej, edukacji politycznej i wartości politycznych oraz zagadnienia metodologiczne.
Autorzy tekstów: Christopher J. Anderson, André Blais, Jean Blondel, Philip E. Converse, John Curtice, Kevin Deegan-Krause, Jan W. van Deth, Yilmaz Esmer, Dieter Fuchs, James L. Gibson, Loek Halman, Anthony Heath, Sören Holmberg, Ursula Hoffman-Lange, Ronald Inglehart, M. Kent Jennings, Max Kaase, Miki Caul Kittilson, Ruud Koopmans, Oddbjorn Knutsen, James H. Kuklinski, Steffan Kumlin, Matthew S. Levendusky, Michael S. Lewis-Beck, Ian McAllister, Peter Mair, Ferdinand Müller-Rommel, Diana C. Mutz, Kenneth Newton, Mark Peffley, Buddy Peyton, Robert Rohrschneider, Richard Rose, Dieter Rucht, Holli A. Semetko, Doh Chull Shin, Paul M. Sniderman, Mary Stegmaier, Christian Welzel, Thorleif Pettersson, Susan E. Scarrow, Stuart N. Soroka, James Stimson, Dietlind Stolle, Jacques Thomassen, Bernhard Wessels, Christopher Wlezien, Edmund Wnuk-Lipiński.
Mimo że publikacja ta została wydana w 2007 roku stała się już powszechnie obowiązującą lekturą na zachodnich uczelniach z takich przedmiotów jak np.: psychologia polityczna, socjologia polityki, polityczna partycypacja, wybory, zachowania wyborcze, systemy polityczne, metodologia nauk społecznych, polityka społeczna i wielu innych.
(fragment recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Arkadiusza Żukowskiego)
Dawniej politycy mogli jedynie próbować odgadnąć publiczne nastroje, obecnie dysponują bogatymi danymi pochodzącymi z licznych sondaży. Kampanie były idiosynkratycznymi procesami, w których menadżerowie opierali się na szczątkowych informacjach. Obecnie dysponują rzetelną wiedzą o tym, jak obywatele myślą i działają. Można podejrzewać, że kampania prowadzona w stylu lat 50. nie mogłaby w żaden sposób konkurować ze współczesną, wykorzystującą te nowe zasoby wiedzy.
(z tekstu)
Szczegóły
Autor: Russell J. Dalton, Hans-Dieter Klingemann
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116314301
ISBN: 9788301163143
Tłumacz: Płudowski Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 520
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.75 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Płeć
Sic!
Rozwój
Sic!
Performuj albo... Od dyscypliny do performansu
Universitas
Kultura wiedzy z płytą CD
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Upowszechnianie Animacja Komercjalizacja kultury
Podręcznik akademicki
Podręcznik akademicki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mistyka kobiecości
Czarna Owca
Bunt miast
Prawo do miasta i miejska rewolucja
Prawo do miasta i miejska rewolucja
Fundacja Bęc Zmiana
Reakcja
Niewypowiedziana wojna przeciwko kobietom
Niewypowiedziana wojna przeciwko kobietom
Czarna Owca